Welkom op onze koorsite.

Het Koninklijk Sint-Jozefskoor is een gemengd zangkoor, er zijn dus Sopranen, Alten, Tenoren en Bassen...
en natuurlijk niet te vergeten onze Dirigent en onze vaste begeleider-componist.

In onze wekelijkse repetities op vrijdagavond is er niet alleen plaats voor het oefenen van de stemmen en instuderen van de verschillende partituren, maar wordt er ook veel aandacht besteed aan de sociale contacten en is er iedere maand een baravond voorzien waarop iedereen gezellig bij kan praten.

We organiseren jaarlijks ook een koorfeest en op het einde van de zomer een kooruitstap.

Indien je interesse hebt om mee te doen, dan kan je onze voorzitter hierover contacteren.
Er zijn geen ingangsexamens aan verbonden.

Het enige wat je nodig hebt is een goede stem en de motivatie om je bij ons aan te sluiten. De repetities gaan door op vrijdagavond vanaf 20:00 in de voormalige Sint-Jozefs-kerk te Roeselare.