We verwelkomen heel graag nieuwe leden. We verwachten van nieuwe mensen dat ze een goeie stem hebben. Kennis van notenleer is geen absolute vereiste, maar is natuurlijk handig en verhoogt het zangplezier. Wel rekenen we op een enthousiaste en regelmatige aanwezigheid op de repetities
(elke vrijdagavond in de (vroegere) Sint-Jozefskerk( Deken de Saegherplein) van 20u. tot 22 u.) en op de uitvoeringen.

Naast het muzikale willen we ook het sociale aspect een belangrijke plaats in onze vereniging geven. Dit maken we concreet door de maandelijkse ‘bar’, de recepties na een uitvoering, de jaarlijkse kooruitstap of het nieuwjaarsfeest.

Het Koninklijk Sint-Jozefskoor is aangesloten bij Koor&Stem, een samenwerkingsverband tussen drie Vlaamse koorfederaties. Dat betekent dat er een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid en rechtsbijstand werd afgesloten voor fouten die kunnen ontstaan in het kader van kooractiviteiten.

De leden betalen een jaarlijkse bijdrage van €30. In ruil hiervoor ontvangen zij de nodige partituren, kunnen deelnemen aan de maandelijkse ‘bar’ en zijn verzekerd voor fysieke letsels.

Voor meer inlichtingen, stuurt u een mail naar onze voorzitter